wtorek, 16 lipca 2013

Kompot z wiśni z cynamonem



Cały dzień przerabiam wiśnie... na wszelkie sposoby... a w międzyczasie bawię się z moją pociechą, która jest na tyle wyrozumiała, że potrafi się zająć sobą gdy potrzeba :-)  W prawdzie szybko jej się te aktywności zmieniają, ale jednak... Więc tak jedną nogą w kuchni, drugą w pokoju, a telefonów odebrałam dziś ze trzydzieści... w sprawach różnych, mniej i bardziej ważnych... jakieś dziesięć z nich to telefony od mojego męża, a co najlepsze, że wszystkie w tej samej sprawie... obłęd po prostu ;-) Ale najważniejsze, że wiśnie opanowane :-) 


SKŁADNIKI

400 g wiśni

4 łyżki cukru

800 ml wody

kawałek kory cynamonu

4 goździki


Wiśnie myjemy,wkładamy do garnka, zalewamy wodą i dodajemy pozostałe składniki. Zagotowujemy, a następnie zmniejszamy ogień i gotujemy ok. 20 minut. I gotowe :-) teraz schładzamy i podajemy. Pyszny i orzeźwiający...



3 komentarze:

  1. uwielbiam kompoty! Wiśni z cynamonem nie próbowałam. Muszę to nadrobić.
    Zapraszam do siebie na konkurs http://www.piernikowa-chata.blogspot.com/2013/07/konkurs-letni-deser-z-teekanne-do.html

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze uwagi, ale lubię wiedzieć z kim rozmawiam :-) dlatego proszę, nie zostawiajcie mi anonimowych komentarzy, tylko podpiszcie się :-)