sobota, 4 kwietnia 2015

Wesołych Świat Wielkanocnych!



Witajcie na chwilę przed Świętami... Ja już zaczęłam świętowanie dzisiaj, co w moim przypadku jest czymś wyjątkowym, bo zwykle w sobotę jeszcze się musiałam dobrze napracować w kuchni... A dziś dzień poświęcam rodzinie i nie pytajcie mnie jakim cudem wyrobiłam się ze wszystkim w ciągu 24 godzin... tzn. zaczęłam w czwartek wieczorem, a wczoraj byłam w pracy... zrobiłam osiem ciast i pięć wędlin domowych... i sama w to nie dowierzam :-) Więc może i wiosna się pojawi? tak koło jutra... 

Ale co by nie było, to życzę Wam wszystkim 

WESOŁYCH, ZDROWYCH I RODZINNYCH ŚWIĄT!!!

3 komentarze:

  1. I wzajemnie:) wszystkiego dobrego i smakowitej niedzieli, i podziwiam Cię ogromnie... u mnie babka jogurtowa plus dwie małe z rodzynkami i mazurek, do tego pieczona wołowinka:), domowa musztarda no i to by było na tyle:)
    Wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego, Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze uwagi, ale lubię wiedzieć z kim rozmawiam :-) dlatego proszę, nie zostawiajcie mi anonimowych komentarzy, tylko podpiszcie się :-)