wtorek, 16 grudnia 2014

Sałatka z kiszonych buraków



Jak tam Wasz zakwas na wigilijny barszcz czerwony? Już zlany? Mój tak i czeka na swoją kolej :-) Tymczasem na fb Pani Agnieszka Gołuch przysłała mi sposób na wykorzystanie kiszonych buraków, tych pozostałych po robieniu zakwasu. Troszkę go sobie zmodyfikowałam, wyszło pysznie i jestem przekonana, że ta wersja, która robi Pani Agnieszka też jest fantastyczna :-)


SKŁADNIKI

3 kiszone buraki

1 duże jabłko

1/2 puszki kukurydzy

4 jajka

1 mała cebula

majonez, sól, pieprz


Jajka gotujemy na twardo i studzimy. Buraki, jabłko i jajka kroimy w paski. Cebulę kroimy w drobną kostkę i sparzamy wrzątkiem. Kukurydzę odsączamy z zalewy. Wszystkie składniki mieszamy ze sobą, doprawiamy solą, pieprzem i majonezem.
Pycha, najlepiej smakuje gdy się trochę "przegryzie"!


Przepis Pani Agnieszki:

Buraki, ogórki kiszone, jabłko, majonez lub jogurt naturalny, sól, pieprz, koperek - pokroić w kostkę i całość dokładnie wymieszać :-) 

2 komentarze:

Cenię sobie Wasze uwagi, ale lubię wiedzieć z kim rozmawiam :-) dlatego proszę, nie zostawiajcie mi anonimowych komentarzy, tylko podpiszcie się :-)