piątek, 6 lutego 2015

Deser o smaku pina colada



Podobno weekend zaczyna się w piątek o 14-tej... według mnie sprawa mocno umowna... jakby nie patrzeć o tej porze jest on już na pewno więc mam tu dla Was bardzo szybkie ciasto na zimno, bez pieczenia, równie dobrze możecie je zrobić w pucharkach, w formie deseru :-) Polecam (tym bardziej, że to kolejny mój eksperyment :-) )...


SKŁADNIKI

400 ml mleczka kokosowego

250 ml mleka (krowiego)

2 galaretki pina colada (na 375 ml wody każda)

4 - 5 plastrów ananasa z puszki

kilka podłużnych biszkoptów

kilka łyżek zalewy z ananasów (tej z puszki)


Mleko i mleczko kokosowe zagotowujemy, a następni rozpuszczamy w nich galaretki, odstawiamy żeby całość wystygła. Gdy masa zaczyna krzepnąć miksujemy ja przez chwilę (dzięki temu pojawia się w niej drobne pęcherzyki powietrza), dodajemy pokrojone ananasy i delikatnie mieszamy. Dno tortownicy wykładamy biszkoptami, nasączamy je zalewą, a następnie wykładamy masę galaretkową. Wierzch posypujemy startymi biszkoptami lub wiórkami kokosowymi. 


1 komentarz:

Cenię sobie Wasze uwagi, ale lubię wiedzieć z kim rozmawiam :-) dlatego proszę, nie zostawiajcie mi anonimowych komentarzy, tylko podpiszcie się :-)