wtorek, 3 lutego 2015

Napój imbirowy z cytryną i miodem




Rozkłada mnie od kilku dni jakieś przeziębienie :-( Nie podoba mi się to wcale więc walczę ile się da... Wczoraj znajomy polecił mi napój z imbiru i pomarańczy. Dodałam jeszcze cytrynę i miód i powiem Wam, że sposób genialny :-) Wspaniały orzeźwiający smak, rewelacyjnie rozgrzewa :-) polecam przed snem.  


SKŁADNIKI

200 ml gorącej wody

kawałek imbiru (ok. 1,5 cm)

2 - 3 plasterki cytryny

1 - 2 plastry pomarańczy 

1 łyżeczka miodu




Imbir obieramy i kroimy w plasterki, a następnie zalewamy wrzącą wodą, przykrywamy i odstawiamy na kilka minut. Do ciągle gorącego płynu (ale już nie wrzącego) dodajemy miód - mieszamy, a następnie owoce - przyciskamy je łyżeczką żeby wycisnąć sok. Napój pijemy dobrze ciepły - wspaniale rozgrzewa...  










2 komentarze:

Cenię sobie Wasze uwagi, ale lubię wiedzieć z kim rozmawiam :-) dlatego proszę, nie zostawiajcie mi anonimowych komentarzy, tylko podpiszcie się :-)