czwartek, 30 czerwca 2016

Jaglanka kokosowa z truskawkami i bananami



Nie ma to jak ciepłe konkretne śniadanie :-) Zwłaszcza gdy zachęca już samym zapachem sezonowych owoców, kolorami... Ja zawsze znajduję parę minut by coś takiego przygotować, mimo że rano budzę się potwornie głodna ;-) A najbardziej cieszy mnie to, że te moje owsianki, jaglanki i inne płatki coraz częściej goszczą na talerzu mojej córci i tona jej wyraźne życzenie :-) 


SKŁADNIKI

1/4 szklanki kaszy jaglanej

3/4 szklanki mleka kokosowego

1 łyżka syropu klonowego

1/2 banana

5 - 6 truskawek




Kaszę wsypujemy na sitko i przepłukujemy wrzątkiem, a następnie przekładamy ją do garnka, zalewamy mlekiem i gotujemy do miękkości. Dodajemy syrop klonowy i przekładamy do salaterki. Obsypujemy plasterkami banana i polewamy zmiksowanymi truskawkami (nie muszą być idealnie zmiksowane, mogą zostać większe kawałeczki, zależy jak lubicie).
Pycha... 

3 komentarze:

Cenię sobie Wasze uwagi, ale lubię wiedzieć z kim rozmawiam :-) dlatego proszę, nie zostawiajcie mi anonimowych komentarzy, tylko podpiszcie się :-)