wtorek, 2 lutego 2016

Dziesięć tłustoczwartkowych podpowiedzi



O matko, jak mnie tu dawno nie było... zastanawiałam się czy jeszcze pamiętam jak się w ogóle pisze na klawiaturze ;-) ale spokojnie... tego się nie zapomina :-) A dlaczego tak długo mnie nie było, a wcześniej moja aktywność też zostawiała wiele do życzenia? Odpowiedź jest prosta: najpierw musiałam zadbać o moja dość wymagającą ciążę :-) a potem - w sumie to dwa tygodnie temu - urodziłam moją drugą córkę :-) ot i cała zagadka wyjaśniona :-) teraz mam nadzieję pojawiać się tu znów częściej, a na dobry początek przygotowałam takie małe zestawienie tłustych słodyczy idealnych na najbliższy czwartek :-) W prawdzie wszystkie one są już na blogu, ale postanowiłam je - specjalnie dla Was - zebrać wszystkie w jednym miejscu :-) a więc...


Pączki 
















Pączki z lodówki














Szybkie pączki z ricottą















Pączki z serka waniliowego














Racuchy z mango















Faworki z piwem














Róże karnawałowe














Oponki drożdżowe na jogurcie













Oponki drożdżowe














Oponki z sera














No, to przepisy w prawdzie dość tradycyjne, ale mam nadzieję, że coś dla siebie wybierzecie :-) Ja korzystając z chwili, że dzieciaki śpią (bo ta jedna to jak nic wkrótce się przebudzi) pędzę na wieczorną herbatkę :-)
A dla Was mam jeszcze jeden przepis, umówmy się, że to taki bonus dla wyjątkowo zabieganych ;-)



Wystarczy, że ciasto francuski rozwiniecie, pokroicie w prostokąty z dziurką na środku, przepleciecie jak faworki i usmażycie w gorącym oleju na złoty kolor - roboty dosłownie 10 minut, a zawsze coś tłustego będzie ;-)

P.S. Klikajcie w napisy obok zdjęć, nie w zdjęcia. 

4 komentarze:

  1. zestawienie przepisów idealne na Tłusty Czwartek :)
    gratuluję urodzenia kolejnej córeczki :)
    Ps. fajne nowe logo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. no oczywiście, że tak! to w końcu przepisy na tłusty czwartek, nie na fit party ;-)

      Usuń

Cenię sobie Wasze uwagi, ale lubię wiedzieć z kim rozmawiam :-) dlatego proszę, nie zostawiajcie mi anonimowych komentarzy, tylko podpiszcie się :-)