sobota, 28 maja 2016

Trufle waflowe



Dziś mam dla Was propozycję na bardzo szybkie cukierki domowe, które zrobicie dosłownie w kilka chwil :-) Ja zrobiłam je przy okazji przeglądania zawartości paczki od Cukry Nyskie :-) w dwóch wariantach smakowych (mnie te orzechowe smakowały bardziej, ale kakaowym też nic nie brak) Zniknęły błyskawicznie, a jakie były pyszne... mmm...


SKŁADNIKI

Na orzechowe:


1 łyżka masła orzechowego

1 łyżka solonych orzeszków ziemnych (najlepiej pieczonych)


Na kakaowe:


2 łyżki kakao

1 łyżka mascarpone 




Pałeczki orzechowe blendujemy z masłem orzechowym aż powstanie zwarta masa i wstawiamy do lodówki na mniej więcej 15 minut. Orzeszki drobno siekamy. Ze schłodzonej masy formujemy niewielki kulki i obtaczamy je w posiekanych orzechach. Schładzamy.




Pałeczki kakaowe blendujemy z mascarpone i 1 łyżką kakao aż powstanie zwarta masa i wstawiamy do lodówki na mniej więcej 15 minut. Ze schłodzonej masy formujemy niewielki kulki i obtaczamy je w drugiej łyżce kakao. Schładzamy.

I to wszystko :-) Prawda, że szybko?





1 komentarz:

Cenię sobie Wasze uwagi, ale lubię wiedzieć z kim rozmawiam :-) dlatego proszę, nie zostawiajcie mi anonimowych komentarzy, tylko podpiszcie się :-)