wtorek, 31 maja 2016

Grillowana kaszanka z jabłkiem



Sezon grillowy w pełni więc pora na coś z grilla. Z resztą już wcześniej obiecałam, że postaram się coś w tym temacie podpowiedzieć... no to podpowiedź jest :-) Ja kaszankę z grilla lubię... mało powiedziane, bo wolę ją niż kiełbasę :-) Czasem robię ją tak po prostu, układaną w całości na ruszcie, a czasem lubię ją trochę doprawić i - ku mojemu zadowoleniu - wychodzi pysznie :-) Dziś podpowiadam jak połączyć kaszankę z jabłkiem :-) To do dzieła...


SKŁADNIKI

3 - 4 krótkie kaszanki (w zależności od wielkości)

2 małe cebulki

1/2 dużego jabłka

słodka papryka mielona

pieprz


Kaszanki obieramy ze skórki i kroimy w plastry grubości ok. 1,5 cm. Jabłko i cebulki kroimy w kostkę i mieszamy z przyprawami, odstawiamy na kilka minut. Następnie na arkuszach folii aluminiowej (mnie z tej ilości wychodzi 4 porcje) kładziemy porcje plastrów kaszanki, a na nich jabłko z cebulą. Zawijamy folię i całość układamy na ruszcie grilla na 20 minut (mniej więcej w połowie grillowania przekładamy zawiniątka na drugą stronę). Gotową kaszankę podajemy z pieczywem i innymi "grillowymi dodatkami". 

1 komentarz:

Cenię sobie Wasze uwagi, ale lubię wiedzieć z kim rozmawiam :-) dlatego proszę, nie zostawiajcie mi anonimowych komentarzy, tylko podpiszcie się :-)